Skocz do zawartości

Omijanie przeszkód


bartas

Rekomendowane odpowiedzi

to moze ja wam dam kod jaki mam w stepie a wy napiszecie co mam dopisać

 

if point_distance (x,y,player.x,player.y) < 100
{
widzi = 1
}
if widzi = 1 && amunicja > 0
{
instance_create(x,y,naboj)
amunicja -= 1
}
if amunicja < 1 && instance_exists(ammo)
{
move_towards_point(ammo.x,ammo.y,5)
widzi = 0
}
else if ! instance_exists(ammo)
move_towards_point(player.x,player.y,5)
if amunicja <= 100
{
move_towards_point(player.x,player.y,5)
}
if amunicja < 1
{
move_towards_point(ammo.x,ammo.y,5)
}
else if ! instance_exists(ammo)
move_towards_point(waypoint.x,waypoint.y,5)
if amunicja > 10
{
move_towards_point(player.x,player.y,5)
}
if point_distance (x,y,player.x,player.y) > 100
{
widzi = 0
}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...