bartas Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Robie strzelaninke 2D i nie wiem jak zrobić żeby wróg omijał przeszkody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 mp_potential_step. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 teraz jak przed nim jest obiekt ktory ma ominąć włazi na ten sam ktory jest obok i sie zatrzymuje :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Ehh, następnym razem użyj szukajki!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 daje to w stepie i nadal to samo :( tylko teraz nawet nie omija :( i nie chodzi mi oto zeby szedl tam gdzie klikne myszką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 A gdzie chcesz zeby szedł? Sprecyzuj... Aha wróg <bec> To daj mu: if distance_to_objec(gracz) < 300 { mp_potential_step(gracz.x,gracz.y,3,0) } if distance_to_object(gracz) < 50 { speed=0 } image_angle=direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 to moze ja wam dam kod jaki mam w stepie a wy napiszecie co mam dopisać if point_distance (x,y,player.x,player.y) < 100 { widzi = 1 } if widzi = 1 && amunicja > 0 { instance_create(x,y,naboj) amunicja -= 1 } if amunicja < 1 && instance_exists(ammo) { move_towards_point(ammo.x,ammo.y,5) widzi = 0 } else if ! instance_exists(ammo) move_towards_point(player.x,player.y,5) if amunicja <= 100 { move_towards_point(player.x,player.y,5) } if amunicja < 1 { move_towards_point(ammo.x,ammo.y,5) } else if ! instance_exists(ammo) move_towards_point(waypoint.x,waypoint.y,5) if amunicja > 10 { move_towards_point(player.x,player.y,5) } if point_distance (x,y,player.x,player.y) > 100 { widzi = 0 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 O boże ale skomplikowany kod :F Pewnie nic z tego nie kumasz... Btw skoromasz move_towards_points to sie nie dziw ze nie omija przeszkod... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 kumam bo sam pisalem :P taki glupi błąd :| dzieki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Ehh, następnym razem użyj szukajki!!! Nie dostrzegłeś tutaj linka do przykładu... :|? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 dostrzeglem ale nie pomógł bo dopisywalem ten kod ze stepa na koniec mojego kodu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się