Skocz do zawartości

Strzelanie


szymek11116

Rekomendowane odpowiedzi

a czy wtedy obiekt strzelający się obraca? tzn, czy lufa zmienia swoją pozycję? bo jeżeli nie to proste chyba:

W evencie "Press <Space>" robisz instance_create(x,y,strzal)

A w create strzału:

direction=obiekt_strzelajacy.direction
speed= //jakaś tam twoja prędkość lotu

Jeżeli lufa się obraca to wtedy musisz takie coś jeszcze dodać (do create strzału)

if direction=180 then x+=- //róznica pikseli od środka do lufy
else if direction=0 then x+= //to samo to wcześniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...