Zychu Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 No więc zrobiłem sobie budowanie ala sims takie stawianie ścianek xD I jeżeli zbuduje zamknięte pomieszczenie zmienna a=1 a jeżeli będzie otwarte zmienna a=0 :D Nie mam pomysłu żeby takie coś zrobić. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 zrub coś takiego że jak ściana styka się z innymi w 2 miejscach to pomieszczenie będzie zamknięte,a jeśli chociaż jedna ściana nie będzie się stykać z inna w dwóch miejscach to znaczy że gdzieś jest luka. Zrozumiałes? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 zrub coś takiego że jak ściana styka się z innymi w 2 miejscach to pomieszczenie będzie zamknięte,a jeśli chociaż jedna ściana nie będzie się stykać z inna w dwóch miejscach to znaczy że gdzieś jest luka. Zrozumiałes? :P Proxx, zapamiętaj sobie że pisze się "zrób"! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 @Proxx: Jak żeś taki mundry to powiedz jak. xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 zrób 2 obiekty: obj_wall (sciana, rozmiary 32x32 (albo inne tylko wtedy pozmieniaj odpowiednio w kodzie)) oraz obj_controler (kontroler sprawdzający sciany) obj_wallcontroller: Create: global.coll=1 for(i=0;i<instance_number(obj_wall);i+=1) { if(global.coll=1) { coll=0 wall=object_find(obj_wall,i) //moglem cos przekrecic - pisze bez gm if(place_meenting(x-32,y,wall))coll+=1 if(place_meenting(x+32,y,wall))coll+=1 if(place_meenting(x,y-32,wall))coll+=1 if(place_meenting(x,y+32,wall))coll+=1 if(coll<2)global.coll=0 } } object zapisuje w zmiennej globalnej wartosc 1 (gdy sa zamkniete sciany) lub 0 (gdy sa otwarte) Jesli chcesz by na bierzaco sprawdzal to daj to do stepa, lub alarmu. Powinno dzialac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 a to z obiektów czy wyrysowywane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 @PsichiX: w gm 6.1 nie ma "object_find" a pozatym ten kod w moim przypadku by nie działał bo te ścianki są w izometri :/ Daje link do tego budowania może ktoś coś wymyśli... https://gmclan.org/up900_11_Budowanie.html ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 A może po prostu: Create: global.coll=1 for(i=0;i<instance_number(obj_wall);i+=1) { if(global.coll=1) { coll=0 if(place_meeting(x-32,y,obj_wall))coll+=1 if(place_meeting(x+32,y,obj_wall))coll+=1 if(place_meeting(x,y-32,obj_wall))coll+=1 if(place_meeting(x,y+32,obj_wall))coll+=1 if(coll<2)global.coll=0 } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 @kryniak: nie dziala. no dziala ale dziala źle xD dobra pogłówkuje nad tym albo ktoś mi odpisze :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się