Crash Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Witka. Tworzę sobie gre, testuje...hmmm... czegoś brakuje! A mianowicie Checkpointów!! Czyli powiedzmy że jest w levelu objekt zwany checkpoint. Jeśli Hero będzie z nim miał kolizję, i później zginie, nie zaczyna od początku levela tylko od miejsca gdzie miał kolizję z checkpointem :) . W szukajce mało konkretnych tematów, a w przykładach...cóż... skopiowałem kod, wszystko było jak należy i pupa. Ja nie lubię ściągać z przykładów! :] Więc proszę o jakiś skrypcik :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 W kolizji zapisuj do jakiejś zmiennej pozycje x i y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 http://www.gmclan.org/up152_11_checkpoints.html Klik, klik. EDiT Cholera, to nie to. EDiT 2 http://www.gmclan.org/up152_11_checkpoints2.html To będzie to. Klik, klik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crash Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 W kolizji zapisuj do jakiejś zmiennej pozycje x i y. Zmiennych jeszcze nie załapałem :P . Oki Tymon, ogromne thx :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się