masher Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Chcialbym sie dowiedziec jak zrobic by po skoku na potworka hero odbil mu sie od glowy i skoczyl dalej. Z gory thx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 W ten sam sposób jak zrobiłeś normalny skok tylko zamiast eventu wciśnięcia strzałki dac kolizję z wrogiem? I alarmem określić wysokość skoku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Zadziałać wektorem przesunięcia na obiekt gracza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 A jak alarmem mam okreslic wysokosc skoku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Alarmem wysokość wyskoku o_o ? Co ty mu Yoda gadasz ;p . To się reguluje przez vspeed. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 To moglby ktos jakos prosto wytlumaczyc jak to zrobic bo w koncu nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 @Marmot: Chodziło mi że ustawić gravity na 0.ilestam dać alarm i w alarmie dac gravity na 1 :) Trochę się źle wyraziłem... A fakt robi sie to vspeede'em... Wiesz nie robię platformówek wiec nie siedzę zbyt w temacie... :F @masher: Zrób tak samo jak masz skok przy wcisnięciu strzałki (czy czego tam) tylko daj to w event kolizji z tym wrogiem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 w event collision przeszkadzajki z bohaterem if (other.y+yy<y) { other.vspeed=-8; instance_destroy(); } gdzie yy to dlugosc w pixelach od yorigina do stóp bohatera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 23 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 @Yoda Po tym jak przeciwnik ginie wrzucam to co mam w skoku i nic sie nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 To zrób tak jak mówi Pablo... Albo poczekaj chwilę... Potem zarzuce przykładem... Masz: http://www.gmclan.org/up2576_11_ssample1.html Zeby się poruszać na boki musisz skoczyć i dopiero wcisnąć strzałkę w lewo/prawo - sorry ale nie chciało mi sie kombinować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 23 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Dzieki Yoda teraz dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się