początkujący Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Witam, mam pytanie. Da się jakoś odmierzyć kąt lotu obiektu do jakiegoś punktu nie zmieniając zmiennej "direction"? Próbowałem z point_direction, ale albo mi to nie działa, albo nie umiem się tym obsługiwać, albo takie rzeczy tylko w zarejestrowanej wersji. :D EDIT@ Dobra, wszystko si.ę wyjaśniło, zapomniałem zaprzeczyć zdania :D :D . Bo chodziło o to że jeżeli direction nie zgadza się z tym kątem to ma go nastawić. Sorry za spamowanie. Jakby kto potrafił to niech temat usunie, bo nie wiem jak, (nie ma przycisku delete). :D :D :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 obiekt który sie obraca: step: image_angle=direction i move_towards_point(o_celownik.x,o_celownik.y,5) w global left button: direction=point_direction(x,y,o_celownik.x,o_celownik.y) w o_creator: w global left button: instance_create(x,y,o_kulka) w o_celownik: w step: x = mouse_x y = mouse_y a inaczej, to sie nie da. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Jeśli chcesz zmierzyć kąt między dwoma prostymi to wykorzystaj twierdzenie cosinusów, jeśli chcesz obliczyć kąt między prostą równoległą do osi OX przechodzącą przez punkt x1, y1 a prostą przechodzącą przez jakiś punkt x2, y2 to użyj point_direction( x1, y1, x2, y2 ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się