Skocz do zawartości

Dym samochodu


piotrex1995

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem, chce zrobić dym jak daje strzałke do przodu i do tyłu, wtedy chce, aby pojawiał się dym, ale nie wiem jak zrobić jedynie wiem pojawianie się dymu:

instance_create(x,y,dym);

XD

Przydało by się jeszcze jak się uszkodzi samochód, to wtedy dym leci za samochodem.Było to w takim przykładzie GTA Example, ale nie chodzi mi o ten co jak sie strzela to krew fajnie leci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustaw w step warunek na speed > 0 i wsadź w niego efekt robienia particle z dymem (Funkcją/klockiem), dzięki temu będziesz mieć prowizoryczny dym, ale w przypadku potężniejszej gry, to będzie się ciąć niemiłosiernie.

 

Co do dymienia samochodu, możesz dać drugi warunek na zmienną trzymającą wytrzymałość i ten sam efekt. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już sobie prawie poradziłem, tylko, że chce aby pojawił sie ten dym:

create_effect_below(ef_smoke,x,y,5,c_white)

Daje to tam gdzie jest, że jak klikne "góra" i "dół" to ma sie pojawić, daje to i działa, ale tylko jak jadę nie na "ulicy" tylko na trawie xD, nawet jak dałem wszystkie depth dobrze to tak samo, tylko ze obiekt samochodu mam depth -1 żeby był "nad" śladami opon, i chce, żeby ten dym (kod co podałem wyżej) zadziałał, próbowałem w kodzie dać

depth = -2;

Ale to nic nie pomaga :(

Może mnie nie zrozumieliście, ale spróbujcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...