początkujący Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Mam pytanie. Jak zrobić, żeby obiekt nie kierowany przeze mnie, skręcił do jakiegoś punktu,tzn jakby użyć rozkazu "move_towards_point(jakies_x,jakies_y,0), obiekt ma wprowadzony kąt lotu w "direction". Teraz chcę zrobić tak, aby zmienna "kont", odpowiadająca za obrót sprita zmieniała się, stopniowo dochodząc do zmiennej "direction". Zrobiłem coś takiego: if kont>direction kont+=-1 if kont<direction kont+=1 No dobrze, ale gdy np: direction=40 a kont=320, nie chcę, żeby obiekt obracał się przez nie wiem jak długo, tylko żeby "jechał" do góry (do 360), gdzie się wyzeruje i dojdzie już spokojnie do 40. Jak to zrobić? :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=6588&hl= O to chodziło? (odpowiedź Zakola) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
początkujący Opublikowano 18 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Dzięki, ale tak mi się śpieszyło, że pomyślałem... :D :D :D if (kont<direction and kont>direction-180) or kont>direction+180 then kont+=1 if (kont>direction and kont<direction+180) or kont<direction-180 then kont+=-1 I wyszło! :D :D close the topic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi