Nikas Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 jak zrobić że jak będzie się tworzył object obj_strzała to wróg zmieni sprite na spr_lucznikladuje?? próbowałem ale miałem zły kod :P if instance_create(x+0,y+0,obj_strzala); sprite_index=spr_lucznikladuje image_scale=1 <lol> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 W create obj_strzala: obj_lucznik.sprite_index = spr_lucznikladuje; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 17 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 teraz ciągle łucznik ładuje strzały ;p proszę o inny kod ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Oh my god, dodaj w create strzaly jeszcze alarm[0] = 1*room_speed; i w alarm0 daj obj_lucznik.sprite_index = spr_lucznik;... Pomyśleć to nie łaska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 to daj w animation end: image_speed=0 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się