Mario Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 Chce zrobić żeby po zdobyciu levela postać otrzymywała 5 punktów, które może wydać na umiejętności...Bo ja zrobiłem coś takiego ale to sie chrzani-czyli nie do końca dobrze to zrobiłem :( Kolejna rzecz to to, że jeżeli zmienna global.experiencepts(czyli moja zmienna na punkty do rozdawania)gdy będzie na wartości 0 to żeby nie dało się rozdzielać punktów... :blink: Bo u mnie to ja moge po przejściu na level te punkty rozdawać w nieskonczoność... <_< A tak nie może być... :blink: Tak dla waszej wiedzy to ja zrobiłem globale dla wszystkich cech(siła,obrona,poziom magii,szybkość,itd)i przypożądkowałem je objectom (- i +) po naciśnięciu objectu odejmującego(-) wartość tej cechy przy której to stoi sie odejmuje...A jak mam klik na (+)to sie dodaje... :) Kto mi pomoże? :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 Co do drugiego to zrób sobie zmienną aktywującą rozdawanie punktów, jak zdobedzie level to global.zmienna = true; a jesli juz rozda to global.zmienna = false; no i potem if(global.zmienna == true) { //rozdawanie punktów } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 16 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 Miałeś rację... :) Ta zmienna to coś takiego jak w tych samolotach ... :D Jeżeli jest true to jest wykonywana akcja , a jak false to ni... :) Jakoś tak... :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się