trolu122 Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 szukam przykładu ale nie pamiętam gdzie go widziałem :P czy na gmc czy na 64digits :P chodziło w nim o to że ludziki sobie chodziły po jakimś tam obszarze a jak sie do nich podchodziło to szły w twoim kierunku i cie ścigały, widok topdown. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 a sama funkcja ci nie wystarczy ? ; / To w stepie "ludzika": if distance_to_object(gracz) <= liczba { move_towards_point(gracz.x,gracz.y,szybkosc) } za "szybkość" i "liczba" podstaw jakąś liczbę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 albo mp_potential_step(bohater.x,bohater.y,speed,true albo false) wtedy będzie chodził dokładnie za bohaterem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się