aaaaaa Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Uzywam image_angle i w kolizji z objektem wall mam ustawione speed=0 ale jednak podczas obracaanie się bohatera wchodzi on pod ściane Jak tego uniknąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Musisz dać mu maske... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 tak ale wtedy to ogranicza przestrzeń bohatera :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 o_o? Ogranicza? Przecież możesz dać maskę mniejszą niż sprite bohater. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 tak ale wtedy wchodzi pod ściane przy obrocie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Więc zmień deptha to będzie wchodzić na ścianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 nie che żeby wogóle na nią wchodził ani pod nią orany nieważne już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się