Grela Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Mam problem W create wroga: hspeed=choose(4,-4) W step wroga: if place_free(x,y+1) {gravity = 0.5} else {gravity = 0} W kolizji z podłożem: move_contact_solid(270,4) vspeed = 0 W kolizji z ścianą która ma odwrócić kierunek wroga: hspeed=hspeed*-1 Ale jak sie wróg tworzy to wogóle sie nie rusza stoi całkowicie w miejscu, gdzie zrobiłem błąd?? PROSZE O PODANIE SKRYPTU ALBO PRZYKŁADU Z GÓRY DZIĘKUJE Pozdrawiam, Sonique :rockon: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 A to nie lepiej zrobić na klockach najszybciej ustawic zeby ciągle szedl w prawo a jak sie zetknie z czym to w drugą i tak ciągle :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Sonique, a jak to ma się niby poruszać, jak nie dałeś żadnej akcji poruszania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 lol Marmot xD przeciez ustawienie ktoregos ze SPEEDów słuzy za cały że tak powiem, movement xD. Nie trzeba akcji, moim zdainem coś nie teges z choose xD? Moze daj projekt a ja zobacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Spróbuj: hspeed=round(random(8)-4); @Marmot: A w create to co? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Sorki już wiem naprawiłem sam to przez maske nie działało usunełem ją i działa :). Lock :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi