aaaaaa Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Witam mam dwa pytania: 1.Jak zrobić w grze 2d z widokiem jak w gta2 że podczas skoku bohatera oddala się widok na ekranie to znaczy że w tym momeńcie mozna zobaczyć większy obszar na ekranie takie jakby płynne oddalenie 2.Jak zrobić że postać ma dojść do punktu tylko żeby omijała po drodze przeszkody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 1. Za pomocą view'ów. 2. Użyj pathfindingu :) lub "move towards point avoiding objects" :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 9 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 a jak zrobić że jesli global.skok=1 to wtedy bohater nie może przejśc stołu czyli a jesli jest na 0 to może po nim przejść? no poprostu tak jak przeskakiwanie aut w gta2 tylko że to będą stoły a nie auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 w kolizji if skok = 1 then speed=0... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 9 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 przykro mi ale postać jak podskakuje dalej stoi w miejscu prosze pomóżcie jeśli dam kolizje z tym stołem i nawt jeśli w tej kolizji ustawie speed=2 to on dalej stoi w miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się