Skocz do zawartości

Upadek gracza


pilar36

Rekomendowane odpowiedzi

Masz, na złotej tacy i drobno posiekane:

CREATE

upadek = 0;

KOLIZJA Z PODŁOŻEM

if (vspeed > 5)
{
vspeed = 0;
gravity = 0;
upadek = 1;
alarm[0] = room_speed * 3;
}

STEP

if !(upadek)
{
// tu kod poruszania
}

ALARM0

upadek = 0;

 

E: Poprawione, musiałem usunąć z kolizji "if !(upadek)", bo gdyby jakiś zewnętrzny czynnik wpłynął na to, że spadniejsz mimo oszołomienia, to czekałbyć krócej. Nie wiem jak to wyjaśnić prościej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...