pilar36 Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Mam dla was bardzo prosta sprawe, mianowicie nie wiem jak zrobic gracza, ktory gdy spadnie z jakiejs wysokosci nie moze sie przez chwilke poruszac (np boli go glowa) i trzeba odczekac jakies 2-3 sek aby stal sie spowrotem normalny..... :sp_ike: :sp_ike: :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Zmienne i alarmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 6 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 tez mi odpowiedz..... :angry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Przy uderzeniu w ziemię z określoną prędkością ustawiasz jakąś zmienną na 1, a w stepie sprawdzasz, że gdy ta zmienna jest równa 1 to się nie możesz ruszyć itd. Przy ustawianiu zmiennej na 1 ustaw jakiś alarm, który zmienia wartość tej zmiennej na 0 i masz gotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 tez mi odpowiedz..... :angry: Ojej :o Złamanie pkt 4 regulaminu, wczoraj pamiętam tez mi za coś podpadłeś, więc wiadomo jaka nagroda gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bixon Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 tez mi odpowiedz..... :angry: A co, oczekiwałeś gotowca ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Masz, na złotej tacy i drobno posiekane: CREATE upadek = 0; KOLIZJA Z PODŁOŻEM if (vspeed > 5) { vspeed = 0; gravity = 0; upadek = 1; alarm[0] = room_speed * 3; } STEP if !(upadek) { // tu kod poruszania } ALARM0 upadek = 0; E: Poprawione, musiałem usunąć z kolizji "if !(upadek)", bo gdyby jakiś zewnętrzny czynnik wpłynął na to, że spadniejsz mimo oszołomienia, to czekałbyć krócej. Nie wiem jak to wyjaśnić prościej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 7 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 :] i oto mi chodzilo ;D dzieki stary^^ :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się