programista Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Jak mam ustalić poziom oświetlenia roomu? Chodzi mi o to, żeby było ciemno. Z góry, Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 1. zrobic ciemniejsze sprity :P 2. zrobic czarny prostokat (wymiary: nieco wiekszy od viewa) dac zeby podazal za viewem i dac mu image_alpha ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 5 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 No i gitara :P Tyle, że ja bym chciał jeszcze zrobić latarkę. Wiecie chyba o co chodzi ;) (wychodzi z niej promień światła i rozjaśnia to co widzimy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Więc użyj surface. Więcej -> Help. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 5 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 A, możesz mi powiedzieć?? :P Bo z pomocy gm nic nie rozumiem? EDIT: Może macie mnie teraz za głąba ale plz help. Bo z helpa gm to rozumiem tyle, że surface służy do rysowania. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Nie odpowiem bezpośrednio ponieważ było w cholerę takich tematów, ostatni ze 3 dni temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 5 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Ja znalazłem tylko lighting na 3d a mi chodzi o 2d :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Zobacz przykład mgły tymona (bodajże) - tam są surface'y. @DOWN Nie. Poszukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 5 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 A linka dasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 7 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Sorry za double ale chciałem odświeżyć temat, Przykład tymona dobry :) , ale nie zupełnie o to mi chodziło. :( Tam w create ustalamy wielkość kratki, która ma być oświetlona. Ja bym wolał bardziej estetyczny efekt ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 to poszukaj sobie Dark_HDR_Lighting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 8 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Nie... no super extra :thumbsup: Tyle, że to plik exe <_< W czym ma mi to pomóc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Poszukaj w pliku gm6 >3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 8 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Nie mogę tego znaleźć :( Daj linka plz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 8 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Sorry za double ale znowu chciałem odświeżyć temat, pomoże ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się