Skocz do zawartości

Zablokowane enemy ale animowany


Morro

Rekomendowane odpowiedzi

mam problemos, zrobilem, zeby obj enemy obracal sie w kierunku obj hands, ale wtedy sie nie animuje. chcialbym zeby przy poruszaniu animowal sie ... prosze o pomoc, oto info calego objectu enemy

 

Create Event:
set variable hp to 20
set variable attack to 5
set variable attack_speed to 35
set variable can_attack to 1

Alarm Event for alarm 0:
set variable can_attack to 1

Step Event:
if hp is not equal to 20
      start moving in the direction of position (hands.x,hands.y) with speed 5
if at relative position (0,0) there is object hands
      start moving in the direction of position (hands.x,hands.y) with speed 0
      if expression true is true
            if can_attack is equal to 1
                  set variable global.hp relative to -attack
                  set variable can_attack to 0
                  set Alarm 0 to attack_speed
if hp is smaller than 0
      destroy the instance

Collision Event with object object6:
bounce not precisely against solid objects

Collision Event with object obj_arrow00:
for other object: destroy the instance
set variable hp relative to -5
start moving in the direction of position (hands.x,hands.y) with speed 5

Draw Event:
execute code:

draw_sprite_ext(enemy,0,x,y,1,1,point_direction(x,y,hands.x,hands.y),c_white,1)
at relative position (-5,-70) draw the value of: hp
if at relative position (0,0) there is object obj_mouse_checker
      at relative position (0,0) draw image -1 of sprite target

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...