Morro Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 mam problemos, zrobilem, zeby obj enemy obracal sie w kierunku obj hands, ale wtedy sie nie animuje. chcialbym zeby przy poruszaniu animowal sie ... prosze o pomoc, oto info calego objectu enemy Create Event: set variable hp to 20 set variable attack to 5 set variable attack_speed to 35 set variable can_attack to 1 Alarm Event for alarm 0: set variable can_attack to 1 Step Event: if hp is not equal to 20 start moving in the direction of position (hands.x,hands.y) with speed 5 if at relative position (0,0) there is object hands start moving in the direction of position (hands.x,hands.y) with speed 0 if expression true is true if can_attack is equal to 1 set variable global.hp relative to -attack set variable can_attack to 0 set Alarm 0 to attack_speed if hp is smaller than 0 destroy the instance Collision Event with object object6: bounce not precisely against solid objects Collision Event with object obj_arrow00: for other object: destroy the instance set variable hp relative to -5 start moving in the direction of position (hands.x,hands.y) with speed 5 Draw Event: execute code: draw_sprite_ext(enemy,0,x,y,1,1,point_direction(x,y,hands.x,hands.y),c_white,1) at relative position (-5,-70) draw the value of: hp if at relative position (0,0) there is object obj_mouse_checker at relative position (0,0) draw image -1 of sprite target Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 draw_sprite_ext(enemy,tu,x,y,1,1,point_direction(x,y,hands.x,hands.y),c_white,1) tu - tu ustaliłeś klatkę animacji i nie ma siły by w stepie ją zmienił, zamiast 0 musisz dać image_index. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 dzieks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi