Skocz do zawartości

klijętelia


zalu

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka ! Mam kolejny problem otóż jak zrobić żeby w mojej grze klijęci pojawiali się co jakiś czas i kierowali się do mojego sklepu następnie spędzali tam jakieś 5 sekund dawali kasę wracali na miejsce w którym się pojawili i zniknęli a i jeszcze jak zrobić że im sklep bardziej rozbudowany to klijęci częściej i dawali więcej kasy.

 

dodam do credis obiecuje

 

klient, klienta, klientowi, klienta, klientem, kliencie - żadna z tych form nie brzmi tak jak twoja, zagadka - dlaczego?

gnysek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaa zapomnialem z ta kasą jeszcze.... ustalasz gdzies w create ( chyba ze juz masz zmienną odpowiadajaca kasie :D ) :

global.kasa = 0

a w alarm[0] ludka daj

global.kasa+=100

.

(oczywiscie robisz to na tym przykladzie co Ci dalem)

a z tym , ze sklep jest bardziej rozbudowany to wytlumacz dokladniej o co ci chodzi. Że jest kilka roznych sklepow i w kazdym z nich inaczej placa tak ? to ludek ma losowo wybierac do jakiego sklepu ma isc czy jak ? :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm....

Misiek dało by sie żeby jak klikne na domek i jak ludek będzie w środku lub nie to przeniesie mnie do roomu z całym wyposażeniem

a wiec niezaleznie gdzie bedzie ludek ? no to wystarczy tylko to :

STEP DOMKU :

if mouse_check_button(mb_left) { 
room_goto(nazwa_rooma) }

a jesli nie o to Ci chodzilo, to niestety musisz mi to jeszcze raz, dokladniej wytlumaczyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...