Pawlik9 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Mam dwa sprite'y. Tak samo wyglądają, tylko że jeden ma wymiary 32x32 a drugi 64x64. Mają animację obracania się(przy naciśnięciu odpowiedniego klawisza). Jeden z obiektów ma małego sprite'a. Przy kolizji z jednym z obiektów ma to : if place_free(x-32,y-32) { x-=32; y-=32; sprite_index=sprite10 mask_index=sprite12 with other instance_destroy() } Z maską jest dobrze, ale duży sprite się zmniejszył do rozmiarów małego(albo sprite pozostał taki sam). Da się tak zrobić żeby nie zmieniał rozmiarów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Musiałeś coś pomieszać ze zmianą spritów w kodzie. Nie zrozumiałem Cię za dobrze i mógłbyś rzucić przykładem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Pokombinuj z image_xscale i image_yscale (dostępne tylko w wersji pro). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlik9 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Chodzi o to, że sprite 32x32 chcę zastąpić 64x64. Ale jak ten sprite zastąpię tym o wym. 64x64 ma wymiary 32x32. Edit: Nie mam Pro Edition Edit2: Okazało się, że mam coś w draw i dałem do tego draw_sprite(z nazwą małego sprite'a) i nie chciało rysować dużego. Stworzyłem odpowiednią zmienną i wszystko jest ok. Zamykam temat. Edit3: można też zamienić nazwę sprite'a na sprite_index i nie potrzebna jest zmienna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi