Skocz do zawartości

Zablokowane Dziwne zmniejszenie rozmiaru sprite'a


Pawlik9

Rekomendowane odpowiedzi

Mam dwa sprite'y. Tak samo wyglądają, tylko że jeden ma wymiary 32x32 a drugi 64x64. Mają animację obracania się(przy naciśnięciu odpowiedniego klawisza). Jeden z obiektów ma małego sprite'a. Przy kolizji z jednym z obiektów ma to :

if place_free(x-32,y-32)
{
x-=32;
y-=32;
sprite_index=sprite10
mask_index=sprite12
with other instance_destroy()
}

Z maską jest dobrze, ale duży sprite się zmniejszył do rozmiarów małego(albo sprite pozostał taki sam). Da się tak zrobić żeby nie zmieniał rozmiarów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to, że sprite 32x32 chcę zastąpić 64x64. Ale jak ten sprite zastąpię tym o wym. 64x64 ma wymiary 32x32.

Edit: Nie mam Pro Edition

Edit2: Okazało się, że mam coś w draw i dałem do tego draw_sprite(z nazwą małego sprite'a) i nie chciało rysować dużego. Stworzyłem odpowiednią zmienną i wszystko jest ok. Zamykam temat.

Edit3: można też zamienić nazwę sprite'a na sprite_index i nie potrzebna jest zmienna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...