pinker Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 ZNalazłem pare skryptów na forum ang gm'a i chciałbym zapytac do czego służą narazie moge dodac tylko jeden bo nie zapisałem innych,dam nastepne w edicie:D Create CODEmodel= import_obj("spiderman game\objs\spideyfinal2.obj",false); friction= 0.25; direction=0; (I'm using Mosaic Light) <no key> CODEspeed=0; A-key CODEdirection+=5; D-key CODEdirection-=5; S-key CODEspeed=5; W-key CODEspeed=5; Draw CODEd3d_transform_set_identity() d3d_transform_add_rotation_z(-obj_camera.direction) d3d_transform_add_translation(obj_spiderman.x,obj_spiderman.y,64) d3d_transform_set_scaling(1,1,-1); d3d_model_draw(model,x,y,0,sprite_get_texture(spr_check,0)) d3d_transform_set_identity() szukałem cos o spiderman i znalazłem to. EDIT: jeszcze to prosze draw_line_color(obj_web1_fired.x,obj_web1_fired.y,obj_spidy.x,obj_spidy.y,c_whit e,make_color_rgb(185,253,242) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 no to w Create imortujesz obiekt spiderman z "spiderman game\objs\spideyfinal2.obj z friction ( dosł. tłum. tarciem) 0.25 i kierunkiem w prawo :) w no key: prędkość 0 w A: kierunek + 5 w D: kierunek-5 w W i w S prędkość 5 Draw ustawia rotacje zgodnie z kamerą, skaluje itd. :) BTW dict.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinker Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 dzieki dam zara edita bo mam jeszcze ze dwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się