hoffer Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 jak zrobic przeciwnikow chodzacych po losowo po mapie..czyli nie chodzac za mna tylko tak jak im sie podoba oraz aby sie obracali gdy do mnie strzlaja,i aby ich rakcja na moj widok byla a miare szybka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 OMg wszystko na tej samej podstawie co gracz :| Funkcja distance_to_object, pathe, direction=random(360) oraz image angle... :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoffer Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 direction=point_direction(x,y,obj_bohater.x,obj_bohater.y) image_angle=direction if distance_to_object(obj_bohater)<=40 { speed=0; } else { mp_potential_step(obj_bohater.x,obj_bohater.y,5,false) } tu mam cos takeigo ale wtedy przeciwnik za mna chodzi a nie ma ma chodzic sobie losowo..jest to w step event Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Łohhh... Create: direction=round(random(360)) speed=3 step: image_angle=direction if distance_to_object(gracz) < 300 { //tu daj to co masz } a i daj na kolizji ze ścianą direction-=180 :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoffer Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 STEP: if distance_to_object(gracz) < 300 { direction=point_direction(x,y,obj_bohater.x,obj_bohater.y) image_angle=direction if distance_to_object(obj_bohater)<=40 { speed=0; } else { mp_potential_step(obj_bohater.x,obj_bohater.y,5,false) } i teraz wyskakuje mi blad z symbolem "}"na koncu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Aaaaaargghhhhhhhhhh no to logiczne że albo brakuje klamry albo jest o jedną za dużo.... naucz się podstaw składni bo jak będziesz z każdą taka pierdołą się pytał to... @down: a widzisz :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 no bo masz nie wszystkie klamry pozamykane <_< Edit: Yoda był szybszy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoffer Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 ok.problem rozwiazany A jak zrobic aby postacie nie podbiegaly do mnie bo nie o to mi chodzilo maja sobie luzno latac i strzelac we mnie ale nie maja podbiegac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 dodaj linijke speed=0 <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Wywal to: mp_potential_step(obj_bohater.x,obj_bohater.y,5,false) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoffer Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 ok problem rozwiazany zmiejszylem odleglosc poprostu i przeciwnik sobie lata tak jak chcialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się