razorekor Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Witam jestem nowy i nawet nie wiem gdzie trzeba kliknąć aby módz wpisać jakiś kod do danego objektu :( Wiem że to jest napewno banalnie proste ale ja nie wiem jak to zrobić :/ :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Robimy sobie obiekt, potem wybieramy event (np create - co ma sie dziac przy stworzeniu obiektu itp jak znasz angielski to sobie poradzisz z tym) A potem w prawej czesci okna mamy klocki, budujesz sobie cos z nich (tu tez angielski) a jak nie to w zakladce control masz klocka Execute piece of code Przeciagasz go na lewo i robisz skrypt. http://stg.one.pl/index.php?page=5 Tu masz taki w miare kurs GML. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorekor Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Oki wielkie dzięki skorzystam z kursu :) Tylko jak mama zejdzie mi z kompa ]:-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorekor Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Sorry ale nie rozumiem tego kursu o mało co nie wyszłem z siebie ponieważ nic tam nie rozumiem ... Ten koleś nie pisze tam co jest czym więc skąd mam wiedzieć co i jak... skoro nawet nie wiem co to jest zmienna ... np. to "5. Solid To zmienia czy obiekt ma byc "solid" czy nie. Będziesz musiał zamieniać to na "true" lub "false. solid=true sprawi że obiekt będzie "solid" itp. " Ja wiem co to solid ale jak inni by nie wiedzieli to skąd mają wiedzieć co to im da.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Brawo - pokręciłeś tak że nic nie zrozumiałem z tego co napisałeś... lol w tym arcie jest wszystko tak wytłumaczone że prościej się nie da <_< Solid to też zmienna - tylko już odpowiednio znana programowi(nie wiem jak to nazwać xP) a ty moższ tworzyć swoje zmienne o dowolnej wartości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorekor Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Piszesz to jakbym wiedział co jest czym a ja właśnie nie wiem co jest czym nie wiem co to jest "Zmienna" @edit acha dlaczego jak ustawiam se zebym kierowal stralkami to jak nacisne np stralke w gore to postac idzie ciagle w gore i sie nie zatrzymuje?? I jak zrobic punkt koncowy np ide postacia do jakiegos punktu i przenosi mnie to innej planszy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Wejdź na stronę główną naszej witryny, kliknij na dokumentację (ikona książki) potem z menusa wybierz "Język GML" i czytaj artykuły według kolejności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorekor Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Dzięki dzisiaj już tego nie przeczytam a chciałbym zrobić to chodzenie żeby postac nie szla bez przerwy jak raz wcisne strzałke ktoś może pomóc ?? I jak zrobić że gdy postać wejdzie w jakis punkt to przejdzie do następnej planszy (następnego poziomu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Eh, przeczytaj dokumentację to będziesz wiedzieć. <_< Co do tego sterowania to albo ustaw tarcie (friction) albo zrób chodzenie na zmniejszaniu i zwiększaniu zmiennej x i y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorekor Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Dzięki za pomoc ale nic z tego nie rozumiem :( więc jednak nie obejdzie się bez przeczytania ale to dopiero jutro :) @edit heh a jednak sie udało dzięki :) Teraz tylko możesz napisać jak zrobić to jakby przejście do następnej planszy :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Nie zaszkodzi odrobinę pomyśleć. :) Daj w kolizji z twoją postacią określony obiekt, np. schody czy coś i wrzuć tam klocek przechodzenia do kolejnego roomu. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 ekhm... ale co za idiota napisał "zmienna oznaczajaca czy obiekt ma być "solid" " -.- faktycznie, nikt by się nie połapał :/ mogli napisać, obiekt stały, a nie solid, i wytłumaczyc co oznacza stały, że np traktowany jako nie przenikalny, wykorzystywane do stworzenia ziemi itp. solid - solidny czy coś, to już więcej wyjaśnia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorekor Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 @UP Zgadzam sie z tobą w 100% :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się