Wiecek Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Mam problem zmieniłem instance mojego sprita na inny i teraz po zamianie gdy podchodze do scian juz mi sie nie przesuwaja.... Jest moze jakis kod do tego do wklejenia?? zeby dodac do drugiego objectu??(tego na którego zamieniłem) ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 zmieniłeś instance twojego sprita ? Postaraj sie opisac to bardziej zrozumiale i szczegolowo to sproboje ci pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 To sprita czy objecta - tłumacz dokładnie bo ja nic nie rozumiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Że co ? Napisz bardziej zrozumiale bo nic nie kapuje :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Dać parent obiektu drugiego? Nie no nie czaje. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Jemu chyba chodzi o to że zamienił jeden obiekt na drugi (klockiem change_instance pewnie) I teraz drugi obiekt nie robi tego co pierwszy... Mozliwe róznież ze zmienił sprite i jest jakiś problem z kolizją (maski)... :) nie wiem :P ciężko zakumac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Parent - W obiekt2 wybierasz parent: obiekt1 i obiekt2 działa tak samo jak obiekt1. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 @up - maxpayn byles szybszy :D to moze daj to w gm6 jak nie potrafisz wytlumaczyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Instance to po pierwsze zupełnie co innego niż object, więc... :P Ale załóżmy, że autor tematu miał na myśli to, że zmienił po prostu object, do którego poprzednio należał jakiś sprite. Jeśli rozpoznaje swoje instance'y w roomie po spritach to ok :P Ale należy pamiętać, że w ten sposób nie będziemy wiedzieli, o który object konkretnie tu się rozchodzi, bo rozpoznawanie objectów po spritach już dawno stało się przeżytkiem (lepsze jest index :D). A teraz puenta: jeśli rozpoznajemy instance'y/objecty po spritach i później zmieniamy te sprite'y, to nic dziwnego, że "gdy podchodze do scian juz mi sie nie przesuwaja", bo nowy object o starym spricie ma inny zestaw akcji... A sprite to tylko sprite. A object to nie instance. Uojt cała sprawa ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiecek Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Dobra zeby było jasne wszystko... Jest mój Hero i zmieniłem go w innego za pomocą "change instance" i chcę by miał on inne własnosci(eventy) niż ten wczesniej no wiec wszystko okej zmieniłem. ale jak mam zaznaczone w roomie "object following" i tam mojego "hero" to po tej zamianie juz mi to nie działa logicznie bo zmieniłem objecta no i własnie chce to jakos zrobic by po tej zmianie też był "object following" za tym nowym objectem Mam nadzieje że już zrozumiecie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 chyba jedynym wyjściem jest nazwać tak samo obiecty... Ale to takie zrozumienie na chopski rozum, wiec...napewno jest inne wyjscie tylko nie wiem jakie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 teraz juz rozumiem :) Robisz dwa viewy. jeden ma zaznaczone visible when room starts(i to bedzie ten hero przed zamiana) a drugi nie(to bedzie hero po change instance). No i jak zmienia sie ten twoj hero to dajesz view_visible[0]= false view_visible[1]= true Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiecek Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Mimek juz zmieniłem i jakos działa, ale mimo to dzięki Wiesz co zrobiłem, wzięłem View 2 (chociaz nawet nie wiem za bardzo do czego to słuzy) i tam dodałem following obiect tego drugiego obiekty no i jakos działa i jak jestem pierwsyzm to jakos chodzi i drugim też:):) @Up: Nie odświeżyłem strony, byłes pierwszy:) ale też dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się