Lord Vayaa Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Potrzebuje skrypt gdzie przechodzien chodzi se w rozne strony i patrzy sie w strone w którą idzie. Widok jest z góry. EDIT: Może być przykład. Lepiej zakapuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Yy zrobisz mi to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 W GMie jest już załączony przykład ruchu w grze Pacman, a kierunek patrzenia: w klocku transform sprite wstaw w angle direction i już! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 YY ale mi nie chodzi zeby lazil tylko w lewo i prawo tylko wszedzie w kazdy kąt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Ale ma skręcać losowo i byle gdzie? Jeśli tak do daj alarm i w nim: direction+=random(liczba) @DOWN nie lepiej od razu w alarm zmienić direction? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 W create: PrzZmien = 1; W step: image_angle = direction; speed = 7; if( PrzZmien ) { direction = round( random( 360 ) ); alarm[0] = 120 + round( random( 120 ) ); PrzZmien = 0; } W alarm0: PrzZmien = 1; :) A i to w obiekcie przechodzień. @Down: :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Maxpayn jestes boski dam cie do credits bedziesz slawny moja gre puszcze na cała szkołe :) EDIT: A da się zrobić płynne zmienianie kątu chodzenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Zdaje mi się, że na GMCLANIE jest taki przykład. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Można najlepiej za pomocą timeline, poczekaj zrobię Ci przykład. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 albo direction+=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 No nie trzeba timeline: W create: PrzZmien = 1; PrzKat = 0; PrzKatZ = 0; W step: image_angle = direction; speed = 2; if( PrzZmien ) { PrzKat = round( random( 360 ) ); alarm[0] = 30 + round( random( 30 ) ); PrzKatZ = 1; PrzZmien = 0; } if( PrzKatZ ) { if( direction < PrzKat ) { direction += 2; speed = 0; } else { PrzKatZ = 0; } } else { speed = 2; } W alarm0: PrzZmien = 1; O takie płynne przekręcanie Ci chodziło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Dzieki za pomoc :) EDIT: O to chodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się