Gość paul Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Zrobiłem mgłe w strzelance. Nie wyszła mi bo nie wiem jak dać inne obiekty, żeby były niewidoczne. Mgłe zrobiłem tak : -dałem chopka -utworzyłem dwa sprite jeden czarny i drógi transparent - później utworzyłem obiekt - jak chopek uderzył w ten obiekt to z czarnego kwadratru sprite zmieniało się na transparent - dałem tego pełno na plansze - wszystko było ok, ale jak dałem inny obiekt to on i tak był od razu widoczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 obiektom, ktore maja byc niewidoczne pod mgla dajesz depth 3. poczatkowy depth mgle daj 2 a przy kolizji z chlopkiem 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paul Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Jak zmienić deph przy kolizji ?? :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 depth = 4 ? w execute code Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paul Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Bardzo dięki. :thumbsup: jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się