Skocz do zawartości

przeszkody


hoffer

Rekomendowane odpowiedzi

teamtu nie zamykam jeszcze....A jak zrobic aby przeciwnik nie strzelal nastepne przeszkody

dla obj.mur mam tak iskrypt

 

if!( collision_line( x, y, obj_bohater.x, obj_bohater.y, obj_mur, 1, 1 ) )

{ instance_create( x + 16, y + 16, obj_pocisk_wroga ) }

 

i w ten nie strzela ale w inne tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...