M@ti002 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 dales w evencie step czy create?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 image_angle = direction; move_towards_point( punkt.x, punkt.y, 5 ); ? Możesz wytłumaczyć od początku dokładnie o co Ci łazi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoffer Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 step i taki to wpisalem: direction=point_direction(x,y,spr_bohater1.x,spr_bohater1.y) image_angle=direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 wejdź se w mojego upa i zobacz obracanie :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 no nie gadaj ze ty nie rozrozniasz obiektow i spritow O_O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 spr_bohater - wtf? chyba obj_bohater Oo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 to co napisal Maxpayn to w step :P a jak da w begin step to go zabiją? :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Po pierwsze - jak jest path to on się obraca w kierunku ruchu, z tego co pamiętam. (jest path, prawda? :F) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoffer Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 ok..odkrylem blad..powinno byc obj :D tylko teraz te ludzik zwalniaja jak do mnie ida i ja tez..ogolnie cala gra zwalnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Pokaż wszystko co tam namamlałeś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 lol cos ty zrobil z tym kodem... puść w debugu i zobacz fpsy i liczbe instances... może coś się tworzy niepotrzebnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 najlepiej daj plik z projektem :P PS tylko nie .gmk bo sie powiesze :D!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoffer Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 ok to juz naprawilem tylko jest inny blad bo jak wrog sie ze mna zetknie (bo mnie goni) to potemt tam mruga i nie moze sie odczepic..mozna ustawic aby zatrzymywal sie w odleglosci np 2 pikseli ode mnie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 if distance_to_object(obj_gracz) <= 20 (2 to za mało według mnie...) { speed=0 } edit: zamiast move_towards_point nie lepiej dać mp_potential_step? Będzie od razu omijał przeszkody :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 if distance_to_object(gracz)=2 { speed=0; } else { move_towards_point(gracz.x,gracz.y,5); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoffer Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 a jak zrobic aby odchodzili sciane.mur bo oni zawieszaja sie ne scianach/murach i proboja isc do mnie dopiero gdy jestem blisko to oni skrecaja w moja strone i udaje im sie wydostac a to komende wpsiac gdzie w step crete czy jak ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 daj mp_potential_step(punkt.x,punkt.y,speed tu daj,false*)... i w step! *jesli tylko solidy ma omijać - jesli wszystkie obiekty to true... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoffer Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 co wpsiac w tu daj ?? wpsiac liczbe czy co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Nie litere! No jasne że liczbe - speed! Napisałem speed tu daj - czyli wpisz tam swój speed! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoffer Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 direction=point_direction(x,y,obj_bohater.x,obj_bohater.y) image_angle=direction if distance_to_object(obj_bohater)<=50 { speed=0; } else { mp_potential_step(punkt.x,punkt.y,30,false) } tak wyglada moj skrypt i cos jest sle..chyba ten speed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Arghhh co to jest punkt.x punkt.y? Napisałem to tylko żebyś wiedział że chodzi o punkt do którego ma iść... ty masz se dać co chcesz...A przeciez on ma iśc do bohatera nie? Czyli ma tam byc: obj_bohater.x,obj_bohater.y... poza tym speed 30 to cholernie szybko... <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoffer Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 a ja kzrobic aby zatrzymywal sie pare pikseli przed sciana bo on wchodzi w sciane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 To ma omijać ściany czy się przed nimi zatrzymywać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoffer Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 ma omijac sciany ale jak ja jestem zasciana ot on wchodzi w sciane(bo sciana jest za dluga i podoza za mna ale ma stac kolo sciany pae pikseli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 To mu zrób większą maskę :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoffer Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 thx jeden problem rozwiazany :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się