Pablo_4649 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Witam! Stworzyłem zegarek do swojej gry i nie wiem czy można zrobić, żeby przed minutami było 0 na przykład: 12:05, 13:02, a nie 12:5, 13:2. Z góry dzięki za pomoc! Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 To daj rysowanie <godzina>:0<minuta> Zalezy jak masz zrobione to rysowanie ._. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 To daj rysowanie <godzina>:0<minuta> Zalezy jak masz zrobione to rysowanie ._. Ale jak będzie minuta np. 12 to wyjdzie 16:012? :huh: Może spróbuj tak: if( current_minute < 10 ) { current_minute = 0 + current_minute; } Nie wiem czy będzie działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Już chyba wiem trzeba użyć if minuta<10, tylko żeby to rysowało w dobrych odstępach. EDIT: Da radę narysować parę zmiennych w 1 draw_text?(chodzi o odstępy między kolejnymi rysowanymi zmiennymi, w C++ można było robić to za pomocą strzałek(>>)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Draw: if( minuta < 10 ) { draw_text( x, y, string( godzina ) + " : 0" + string( minuta ) ); } else { draw_text( x, y, string( godzina ) + " : " + string( minuta ) ); } :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Dzięki teraz działa jak należy. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się