Mistyk Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Znaczy mam trochę głupie pytanie mam następujący skrypt add_text('Umierajcie wszyscy powoli '); //i teraz chce żeby następny skrypt był dany po tym aż okno textu z przykładu gnyska znikeło i wtedy //aktywował by sie ten skrypt alarm[0]=room_speed*1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 if obj_text.text='Umierajcie wszyscy powoli' { alarm[0]=room_speed*1 } Sorki za klamerki ale takie mam przyzwyczajenie Daj to w stepie tego obiektu co wyswietla. To robi sie rowno z wyswietleniem ale mozesz zrobic tak { add_text('Umierajcie wszyscy powoli '); zrobisie=1 } A w create zrobisie=0 i potem w stepie dac if zrobisie=1 && no_text() { alarm[0]=room_speed*1 } I wtedy bedzie PO zniknieciu tego tekstu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Troszku nie rozumiem... :huh: Stiq szybszy :P i zrozumiał... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Stig nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 To zrob zamiast no_text() sprawdzanie czy kolejka z tekstem jest pusta bo nie chce mi sie teraz uruchamiac calej gry :P Musi to dzialac, wiem bo przerabialem ten skrypt na 50 sposobow i sam robilem rozne takie rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Sprawdź nie działa(object boss_zdarzonko) http://www.gmclan.org/up2828_11_xp.html z tym zrobi sie też probowalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 wiem czemu nie działa. Poprostu co stepa ustawiasz alarm[0] na sekunde dzięki czemu alarm nigdy nie "wybije" :P Przerób lekko kod Stiqa na if obj_text.text='Umierajcie wszyscy powoli' { if (alarm[0]==-1) alarm[0]=room_speed*1 } ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się