1pietras Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 jestem w trakcie tworzenia gry 3D multiplayer. Blad polega na tym, ze d3d_block powinien byc na miejscu 2 gracza a tak nie jest. Jest za to na moim miejscu. skad wziac x,y,z 2 gracza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 gracz.x gracz.y gracz.z ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietras Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 to nie dziala no chyba ze cos zle zrobilem STEP EVENT // Update czasu now = ( now + 1 ) mod 10000; // Odbieranie danych while( mplay_message_receive( 0 ) ) { // ID gracza p = mplay_message_player(); // Jesli nowy gracz if( !ds_map_find_value( players, p ) ) { m = ds_map_create(); ds_map_add( m, 'name', mplay_message_name() ); ds_map_add( m, 'id', instance_create( 192, 192, obj_p ) ); ds_map_add( m, 'time', now ); ds_map_add( m, 'ping', 0 ); ds_map_add( players, p, m ); playersCount = mplay_player_find(); } // Mapa gracza pm = ds_map_find_value( players, p ); // Obiekt gracza o = ds_map_find_value( pm, 'id' ); // ID wiadomosci i = mplay_message_id(); // Wartosc wiadomosci d = mplay_message_value(); switch( i ) { case 1: //Nowy gracz break; case 2: //Gracz wychodzi with( o ) instance_destroy(); ds_map_destroy( pm ); ds_map_delete( players, p ); exit; break; case 3: //Pozycja i inne dane gracza o.tx = toNum( string_copy( d, 1, 4 ) ); o.ty = toNum( string_copy( d, 5, 4 ) ); o.direction = toNum( string_copy( d, 9, 2 ) ); break; case 4: //Wiadomosc globalna ds_list_add( chat, mplay_message_name() + ': ' + d ); break; case 6: //Wiadomosc lokalna i = instance_create( o.x, o.y - 32, Message ); i.text = mplay_message_name() + ': ' + d; break; case 8: i = toNum( string_copy( d, 1, 4 ) ); v = toNum( string_copy( d, 5, 1 ) ); i.visible = v; break; } // Update czasu ds_map_replace( pm, 'time', now ); } // Ping graczy przekroczyl limit k = ds_map_find_first( players ); while( k > 0 ) { m = ds_map_find_value( players, k ); if( ds_map_find_value( m, 'ping' ) > 1000 ) { with( ds_map_find_value( m, 'id' ) ) instance_destroy(); ds_map_destroy( m ); ds_map_delete( players, k ); } k = ds_map_find_next( players, k ); } // Pisanie wiadomosci if( chatWrite ) { // Wyslij wiadomosc i przejdz do kontroli gracza if( keyboard_check_pressed( vk_enter ) ) { keyboard_string = string_replace_all( keyboard_string, '#', '\#' ); if( string_length( string_replace_all( keyboard_string, ' ', '' ) ) ) { if( chatToAll ) { mplay_message_send_guaranteed( 0, 4, keyboard_string ); ds_list_add( chat, my_name + ': ' + keyboard_string ); } else { mplay_message_send_guaranteed( 0, 6, keyboard_string ); i = instance_create( my_object.x, my_object.y, Message ); i.text = my_name + ': ' + keyboard_string; } } chatWrite = false; } } else // Kontrola obiektu gracza { // Przejscie do czatu lokalnego if( keyboard_check_pressed( vk_enter ) ) { keyboard_string = ''; chatWrite = true; chatToAll = false; } } zmiksowalem przyklad "mmogame" z 3D Engine java script:emoticon(':huh:', 'smid_12')niewiele z tego kapuje mam podac jego ID,bo "o" tez nie dziala java script:emoticon(':)', 'smid_3') Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 No to mów że robisz to za pomocą mplaya czy 39dlla... -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietras Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 nie uzywam dlli bo sie nie znam :] Uzywam funkcje w GM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietras Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 download gry tutaj java script:emoticon(':)', 'smid_3') (dziala? bo nie jestem pewien) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się