M@ti002 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 siemka koledzy! (i kolezanki of course :D ) otoz mam pewien dylemat. macie pomysl jak zrobic kopanie? tzn. takie ze mam platforme oraz platworme z zakopana koscia (sterujemy psem :D ) i one sie wygladem PRAWIE nie roznia. i jak zrobic ze jak pies jest na tej wlasnie platwormie do kopania (nie identyczna os y tylko lekko odbiegajaca) to ze jak wcisnie np. shift to kopie? aha. kod najlepiej ma wygladac tak: blablabla <--- kod ktory wy wpiszecie if keyboard_check_button(tu nie wiem xD) { akcja kopania } tam gdzie pisze akcja kopania tam wiem co wpisac :D mam nadzieje ze zrozumieliscie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 if keyboard_check_button(vk_shift) { //akcja kopania } ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 najprościej zrób sprawdzanie "y" if( platforma.y < gracz.y+10//czyli gdy y platformy jest mniejsze niż y garcza + 10 (możesz bez tego 10 :) to akcja kopania :)) //akcja kopania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się