Cekol Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Zacząłem ostatnio robić grę na silniku "Marbs online" jakoś tak, i zrobiłem w niej wysyłanie danych "extra" Czyli wysyłanie stringu. Oto kod: value = readbyte(); player = players[value]; _execute = readstring(); show_message(string(_execute))//<-sprawdzajka ona normalnie nie istnieje w graniu if string(string_copy(_execute,0,6))="exons;" //jeżeli ma wykonać tez u siebie(to działa) { _execute=string_delete(_execute,0,6)//<--Ten satan nie działa!!!!!! GRRR! if value=global.myid with(obj_player_self)execute_string(other._execute); //i wtedy wywala błąd } with(player)execute_string(other._execute); _execute="" break; Cały mój problem polega na nie działaniu (?) funkcji "string_delete" on powinien kasować 6 liter od pozycji 0, czyli "exons;" lecz on nie usuwa go. czy to: _execute=string_delete(_execute,0,6) Jest jakoś błędnie napisane? Czekam na odpowieć jak to naprawić czy cuś :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Na twoim miejscu zrobiłbym string_delete(_execute,1,6) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się