Fallord Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Dobra z racji iż nie jestem utalentowanym grafikiem chcem zlecić Wam zrobienieprostego interfejsu.Dodam że interfejs to to co gracz widzi na swoim monitorze,wszelkiej maści(jak to w rpg'ach)żyć,many i wogole. Teraz mam pytanie,jakie macie pomysły odnośnie interfejsu w grze. Co ma się znajdować to pasek naboi,pasek zyć,i jeszcze jeden pasek(może być zółty) :) Dodam takżę żeby interfejs nie był wielgaśny tylko zajmował Kawalek rogu ekranu.Pozdrawiam i Dziękuje Fall. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 W gm'ie możesz coś takiego zrobić :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Dobra z racji iż nie jestem utalentowanym grafikiem chcem zlecić Wam zrobienieprostego interfejsu.Dodam że interfejs to to co gracz widzi na swoim monitorze,wszelkiej maści(jak to w rpg'ach)żyć,many i wogole. Teraz mam pytanie,jakie macie pomysły odnośnie interfejsu w grze. Co ma się znajdować to pasek naboi,pasek zyć,i jeszcze jeden pasek(może być zółty) :) Dodam takżę żeby interfejs nie był wielgaśny tylko zajmował Kawalek rogu ekranu.Pozdrawiam i Dziękuje Fall. moze jasniej? :P edit: @up: mialem wlasnie to napisac w edicie :/ :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Chyba że chodzi o bardziej "estetyczne" paski jak np. w Almorze :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...