hugos147 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 A więc mam pytaniem, jaki skrypt napisać w Step potwora by szedł losowo za bohaterem? Próbowałem zrobić to różnie ale nic nie ułożyłem. Pomożecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 To losowo czy za bohaterem? Zdecyduj się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 action_move("000000010",5) ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugos147 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 No właśnie losowo za bohaterem, chodzi mi o to że jest mapa gdzie się bije bohater i potwór. Bohater zaczyna z lewej a potwór z prawej i chce zeby ten potwór chodzi za bohaterem i go atakował ale żeby też odchodził od bohatera żeby cały czas go nie naparzał. mimek mnie się nie pytaj bo ja nie wiem:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Alarmy, distance_to_object, sprawdzanie sprite_index - naucz się stosowac odpowiednie funkcje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 możesz przesłać to co masz i Ci to zrobie, bo na szybko nie umiem :P:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugos147 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Latwo mówić ja dopiero zaczynam przygode z GM:p To możecie mi jakoś pomóc skryptowo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 No to czekaj :) już to pisze :) dam w edicie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugos147 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Ok :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Prościzna... :P create: bBij = 1; step: if( bBij ) { if( distance_to_object( ObjBohater ) > 5 ) { direction = point_direction( x, y, ObjBohater.x, ObjBohater.y ); speed = 3; } else { //akcja bicia alarm[0] = random( 60 ) + 60; bBij = 0; } } else { speed = -3; } alarm0: bBij = 1; :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 he he a ja mam taki if distance_to_object(lol)>??//gdzie znaki zapytania to ilość pixeli :) {move_towards_point(przeciwnik.x,przeciwnik.y,2)}//idź w strone x i y przeciwnika o prędkośi 2 @Maxpayn a co napisze w creata?? create od Maxpayna alarm[0] = random(60) :) co, nie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 A ja zrobiłem jeszcze z randomowo czasową ilością bicia po której się odsuwa. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugos147 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Zaraz przetestuje oba sposoby :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Maxpayn@ wim,że masz lepszy kod, ale też bym taki napisał :) i zwracam honor, co do kodu HUGO przecież może połączyć te dwa kod i wyjdzie mu kod od Max-mek'a :) hahaha:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 A sorki muszę swój kod poprawić zaraz dam jako przykład. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugos147 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 No właśnie bo mam błąd:P direction = point_direction( x, y, x.obj_hero, y.obj_hero ); Tutaj mam dokładnie błąd:P Edit: Będe za 30 minut, jak zrobisz ten przykład to nie za bardzo skomplikowany że będe musiał robić "sto" obiektów:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugos147 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 maxpayn gdzie ten przykład? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się