Punisher Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Pokaze na łancuchu: skok> jezeli Kolizja z blokiem>Jeżeli pod kontem x>jeżeli spacja pressed=stoi na murze stoi na murze> spacja released> wyskok ze sciany rozumiecie? http://jjufdkgaikgadldghal.patrz.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 na 64digits.com widziałem ;) Edit: Znalazłem http://64digits.com/games/index.php?cmd=vi...ame&id=4051 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Punisher Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Bardzo fajny przykład ale mi chodzi ocoś typu prince of persia. Oto że wskakuje na ściane i sie jej trzyma w pionie a po wypuszczeniu spacji wybija sie z niego :bye1: if vspeed>-3 { if colision=true { if Keyboard_check_pressed(vk_space) { gravity=0 gravity_direction=270 } } } else if colision=true { if keyboard_check_released(vk_space) { gravity=0.5 vspeed=8 } } Co o tym myslicie? :unsure: jak wykryć kolizje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 W kolizji daj global.colision = false i wszystkie colision = true zmieni na global.colision = true ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Punisher Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Nadal niewiem jak to zrobić Przykład by sie przydał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się