Lord Marcelot Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Jestem totalnie zielony co do 3D i postanowiłem się trochę podszkolić... No i nie wiem jak wczytać plik *.b3d i czy się w ogóle wczytać taki plik? Jak da się to jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Może i się da ale tylko za odpowiednio napisanym skryptem który wyczyta informacje o modelu z pliku lub jakimś DLL-em :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 A jak bym użył Marzipana ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Nie pamiętam, ale chyba w marzipanie byś go skonwertował do D3D i byś wkleił jako skrypt do GM-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Marzipan odczytuje modele zapisane w plikach vtx, obj, 3ds i x i eksportuje do Game Makera, więc jeśli byś chciał wczytać swój model to musiałbyś najpierw skonwertować na któryś z powyższych rozszerzeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 To jak mam zrobić? Ściągnąć jakiś program do konwertowania plików *.b3d na np. *.3ds i czy w ogóle są takie programy??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 @up: zrób se taki program. Ja mam taki jeden do zmieniania formatów. to jest bardzo proste. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...