Skocz do zawartości

Kierowanie Bohaterem i Obracanie w strone L/P/D/G


Takeshi

Rekomendowane odpowiedzi

z FAQ:

if keyboard_check_pressed(vk_left)x-=24
sprite_index=sprite_w_lewo
if keyboard_check_pressed(vk_right) x+=24
sprite_index=sprite_w_prawo
if keyboard_check_pressed(vk_up)y-=24
sprite_index=sprite_w_gore
if keyboard_check_pressed(vk_down) y+=24
sprite_index=sprite_w_dol

 

No masz juz masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W STEP dasz to:

if keyboard_check(vk_left) // Jeśli przycisnąłeś strzałkę w lewo
    {
    x-=3; // Porusza bohatera w lewo o 3
    sprite_index=spr_bohater_lewo // Zmienia sprite na bohatera patrzącego w lewo
    }
if keyboard_check(vk_right) // Jeśli przycisnąłeś strzałkę w prawo
    {
    x+=3; // Porusza bohatera w prawo o 3
    sprite_index=spr_bohater_prawo // Zmienia sprite na bohatera patrzącego w prawo
    }
if keyboard_check(vk_up) // Jeśli przycisnąłeś strzałkę w górę
    {
    y-=3; // Porusza bohatera w górę o 3
    sprite_index=spr_bohater_gora // Zmienia sprite na bohatera patrzącego w górę
    }
if keyboard_check(vk_down) // Jeśli przycisnąłeś strzałkę w dół
    {
    y+=3; // Porusza bohatera w dół o 3
    sprite_index=spr_bohater_dol // Zmienia sprite na bohatera patrzącego w dół
    }

B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...