Skocz do zawartości

Windows/SDL/DriectX/OpenGL


swiatcienia

Rekomendowane odpowiedzi

Windows/SDL/DriectX/OpenGL czy jakieś inne.

Które z tych bibliotek radzicie używać do grafiki 2D a które do 3D??

Które są proste, a które wydajne(nie biorą dużo pamięci).

Z tego co wyczytałem DirectX jest szybszy od OpenGL, a SDL rysuje pixel po pixelu. Czy to prawda??

Bardzo proszę o opis dlaczego tak uwarzcie.

Proszę o ocenę od 1 do 10 z:

1.Prostota używania

2.Wydajność

3.Zgodność z użytkownikami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

HGE jest od wszystkiego co podałeś. A co do grafiki 3D, to nie wiem, ponieważ tutaj konkurencja jest ogromna. Czy w Code::Blocks to pójdzie? Pewnie tak, tylko będziesz musiał odpowiednio wszystko podlinkować. Inna sprawa, że w amatorskim tworzeniu gry w ogóle bym się nie brał za C++.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...