swiatcienia Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Windows/SDL/DriectX/OpenGL czy jakieś inne. Które z tych bibliotek radzicie używać do grafiki 2D a które do 3D?? Które są proste, a które wydajne(nie biorą dużo pamięci). Z tego co wyczytałem DirectX jest szybszy od OpenGL, a SDL rysuje pixel po pixelu. Czy to prawda?? Bardzo proszę o opis dlaczego tak uwarzcie. Proszę o ocenę od 1 do 10 z: 1.Prostota używania 2.Wydajność 3.Zgodność z użytkownikami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Ja bym żadnego z nich nie użył, tylko jakiegoś frameworka wyższego poziomu. Do grafiki 2D zamiast SDL raczej darmowego Haaf's Game Engine: http://hge.relishgames.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiatcienia Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 ok a co do 3D? i mam jeszcze pytanie jakie biblioteki dodać żeby wszystko mi działało: 1.I/O 2.Dźwięk 3.Klawiatura/Mysz I jeszcze 1 pytanie działa to pod Code::Blocks?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 HGE jest od wszystkiego co podałeś. A co do grafiki 3D, to nie wiem, ponieważ tutaj konkurencja jest ogromna. Czy w Code::Blocks to pójdzie? Pewnie tak, tylko będziesz musiał odpowiednio wszystko podlinkować. Inna sprawa, że w amatorskim tworzeniu gry w ogóle bym się nie brał za C++. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiatcienia Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 ok, jak ktoś zna jakąś bibliotekę do 3D jakąś dobrą to proszę o podanie, przyda mi się na potem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 jedyna biblioteka 3D jaka przychodzi mi w tej chwili na myśl to OpenGL. a do pisania swojej gierki 2D użyłem SDL - polecam, o ile chce ci się dużo babrać w kodzie. no i co jak co, ale najprostsze rozwiązanie to to nie jest :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się