Gryzli Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Elo Niewiem co zrobic, ze jak zabije wszystkie cienkie ziomki ktore juz sie pokazuja na start planszy to wtedy wyskakuje duzy potwor(boss) i ze musze go 20 razy wtrafic zeby zabity byl i z niego bedzie wyskakiwac(po zabiciu)byle co i jak w to wejde to pujde do nastepnej planszy MAM ZAREJSTROWANEGO GM 6.1 PS.niezwracajcie uwagi na moja ortografie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 1. instance_exists(obj), bądź instance_number(obj). 2. Daj bossowi zmienną zycie=20, odejmuj od niej wartość w kolizji z pociskiem. 3. instance_create(???) 4. W kolizji room_goto_next(). 5. ??? 6. PROFIT! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gryzli Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 a powiesz to krok po kroku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gryzli Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 ok mam a co zrobic zeby boss chodzil i szczelal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Patha mu ustaw Edit: A żeby strzelał to może być tak: w alarmie bosa: if distance_to_object(obj_hero)< 400 { instance_create(x,y,obj_pocisk); } alarm[0]=50 W create: Set alarm 0 to 50 A i jeszcze w obiekcie pocisku: w create: hspeed=(-10) I ustaw w jakim kierunku ma leciec ( za pomocą start moving direction) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gryzli Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 jak powiedz normalnie prosze jak prubuje to nie chodza ;/ w STEP potwora dalem Set Path i bylo Self na dole: patch:No Path speed:3 at end:prubowalem wszysystkie relative:relative Warn za złe nazewnictwo tematu i doubleposting. Dawidsu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 No bo nie może być No path <_< Tam gdzie masz te wszystkie sprity, obiekty itp. (na tym drzewku) jest zakłądka path. Dajesz add path, tam sobie ustaw żeby było ci łatwiej room ( za pomocą takiego białego kwadracika po prawej stronie u góry i tam wybierasz pokój) no i klikasz, gdzie chcesz żeby chodził, zapisujesz. I potem ustawiasz w obiekcie ten path Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Jka chcesz uzyc Patha skoro dałes No Path :? Przecież musisz tego patha zaprogramowac i dopiero mu go dac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paul Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Najpierw musisz utworzyć pathsa. (prawym przyciskiem kliknąć na paths i zrobić add paths) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gryzli Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 dalej niedziala pokzuje sie taki error: FATAL ERROR in action number 1 of Alarm Event for alarm 0 for object boss: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 1: ęlęóęłęóif distance_to_object(pocisk)< 400 at postion 1:Unexpected symbol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 usuń z kodu to ęlęóęłęóif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gryzli Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 wiem ale tego tam niema i dalej niedziala ok zrobilem tylko co zrobic zeby chodzil? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Bo zapewne skopiowałeś kod ze strony? musisz go przepisać sam... Albo zapisz i włącz ponownie GMa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gryzli Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 ej dalej blond z tym szczelaniem bo jak oni szczela po 1 razie to znikaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paul Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Musiałeś coś pokręcić. Ja też jestem początkujący tak jak ty. :bye1: :bye1: :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gryzli Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 albo da ktos przyklad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Wrzuć na forum to co zrobiles, to zobacze coś tam popsuł :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paul Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Skopjuj moją sygnature do swojej. :lol2: :lol2: :lol: :lol: Chciałbym ci pomóc ale nie umiem. :lol: :lol: Za przeróżne bezsensowne posty dostał ci się warn. ;] Dawidsu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 @up napisz mu to na PW jak już masz pisać, a nie tu :boxed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gryzli Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 ok szczelanie potworow dziala! tera tylko zeby chodzili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 No to ustaw patha, tak jak ci mówiłem <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi