Quetzacotl Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Chodzi mi o ograniczenia jakie mają gry MP, ale nie o sprzęt tylko rzeczy które można teoretycznie wykonać i takie których nie można. Bo mam taki problem np, że jest pole widoku dla każdego z graczy z osobna, i czy da sie to zrobic, ze jeden widzi to a drugi co innegom czy np ten drugi gracz nie bedzie widzial pola widoku gracza pierwszego. Albo np, że twoja postac jest dla Ciebie widzialna ale inni gracze Cię nie widzą. I nie wiem czy gdy tworze silnik do gry musze od razu uwzglednic zaleznosci do multi player, czy np moge skonczyc silnik narazie dla jednego gracza, a potem latwo do niego dorobic mozliwosc gry dla wiekszej liczby graczy. Mam nadzieję na jakies konkretne wyjasnienie tych okolicznosci w trybie MP. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Wbudowany multiplayer GMa nie jest aż tak dobry. Poszukaj na oficjalnym forum GMsock. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 26 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Hmm... czyli potrzebuje zew bibliotek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 26 Stycznia 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 http://gmsock.nintendo-paradiset.com/ Wbudowany multiplayer w GM jest wolny bo korzysta z bezpiecznego trybu TCP/IP, który sam kontroluje i synchronizuje pakiety. GMSOCK natomiast działa w trybie UDP, działa o wiele szybciej, ale o synchronizację trzeba zadbać samemu. Możesz jeszcze przy pomocy GMSOCK skorzystać z darmowego serwera. Poszukaj tematu o GMproxy. Leży on sobie w stanach, więc ping rzędu 200. Ewentualnie możesz ściągnąć jego źródło i u siebie postawić gmproxy. Zalety tego sposobu, to przede wszystkim nie trzeba mieć zewnętrznego ip (tylko serwer), zautomatyzowane i przesyłanie danych! Tutaj masz nawet gotowe skrypty do obsługi gmproxy: http://gmsock.nintendo-paradiset.com/viewtopic.php?t=130 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 26 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 A te gotowe klocki MP stworszone przez was są powiązane z GMsocks czy standardowym silnikiem MP w GM? I jak się ma sprawa z tworzeniem gry, czy powinienem brać poprawki od razu podczas tworzenia silnika na to ze gra moze byc jako MP, czy to nie jest jakis olbrzymi problem pozniej przerobic gre na MP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 26 Stycznia 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Klocki są do standardowego silnika MP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się