Arek Opublikowano 22 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2005 Czesc, jestem nowym uzytkownikiem GM-Clanu i wyzej niz poczatkujacy w GM. Mam taki problem. Chce aby jak mam np. CEGŁE o wielkości 32px32px i podchodze gosciem kolo jej konca, to zeby koles sie nie zatrzymywal na niej, tylko zeby przy samym koncu (kolo rogu) przesunal sie automatycznie w lewo i szedl dalej (zakladajac, ze podchodze do cegly od dolu i jestem po jej lewej stronie, trzymam caly czas strzalke DO PRZODU). Bo bardzo denerwujace jest, ze jak brakuje mi 5 px do konca cegly to koles sie zatrzymuje, a powinien sie przesunac o te 5 px w lewo i isc dalej. Z gory dziekuje za pomoc. Mile widziane przyklady, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 22 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2005 Spróbuj zrobić, trochę większy objekt, ale nie widoczny. Na kolizję gracza z nim, dajesz przesunięcie gracza o ileś tam pixeli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek Opublikowano 22 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2005 Tak ale czy nie ma latwiejszej opcji? bo jak mam np. 100 cegielek (cala planasza) to musze tworzyc 100 wiekszych obiektow... No ale i tak dzieki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 22 Stycznia 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2005 Jest, algorytmy sprawdzajace pozycje i takie tam, ale ja nie mam czasu ostatnio na ich pisanie :( Ja bym to zrobil na zasadzie petli, sprawdzajac zalozmy ze jak jest np szukana pozycja po prawej, to petla sprawdza zasieg obszaru itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 if (distance_to_object(cegla)<=20) x -=5 cos w tym stylu,aktualnie wersja alpha ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 W GM są do tego klocki <_< (w wersji 6.0 są na pewno) Jak coś to mów żebym ci wysłał :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 mam odpowiedź! Chodźmy za przykładem Marmota,po prostu daj create objecty w create events.Każdy w innym kierunku(4 chyba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 30 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2005 Niechce nic mówić ale poslugiwanie się 2 obiektem do omijania to dla mnie totalny bezsens :P Poco tworzyć dodatkowy obiekt jeżeli można to wszystko rozwiącac poprzez porównywanie odleglości obiektu, do przeszkody ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 30 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2005 ale nikomu sie scryptu pisać nie kce xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się