Driger Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Mam pewien problem .. Zrobilem sterowanie ze jezeli mam wcisniety lewy przycisk myszy postac sie przesuwa w miejsce kursora a jak puscimy to sie zatrzymuje , w trakcie nastepuje zmiana sprita na sprite animowany tylko ze jak puszcze to postac staje a ta animacja dalej trwa . Jak zrobic ze gdy puszcze przycisk muszy i postac wogole nie porusza sie po osi y i x to nastepuje zmiana sprita z animowanego na "stojacy w miejscu" . jbc: if direction <90 then { sprite_index=sprite1 image_speed=0.3 } Mam urzyty ten sprite poniewarz chce zeby do odpowiedniego kierunku byl odpowiedni rysunek . Postac idzie, sprite1 , Postac idzie pod katem (prawo-gora) zmiana na sprite2 , postac zatrzymuje sie , lecz wczesniej idac pod tym katem bohater przybiera postac sprita3 .. Prosilbym o pomoc w tym bo próbuje i mi nie wychodzi .. z gory dzieki pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 if speed=0 sprite_index=SpriteWMiejscu albo na direction=0 :P Zawsze mozna sie tym ratowac. #edit Albo image_speed=0 bez zmiany sprite :P PS. Jesli chcesz zrobic zeby byl jakis sprite na prawo,gora musisz zrobic cos w stylu: if direction=45 (na ukos w prawo gora, 90 - gora, 0 - prawo) sprite_index=JakisSprite :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się