Skocz do zawartości

Obracanie.


Luki

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chcesz żeby gracz się obrócił z prawej strony na lewą na jednym sprite to tak:

if (keyboard_check(vk_left)) x-=4//jeśli sprite jest ustawiony w lewo
{
image_xscale=1;
}

if (keyboard_check(vk_right)) x+=4
{
image_xscale=-1;
}

 

A jeśli obrót wokół własnej osi to tak:

 

LEFT:

 

direction+=5 // czy jakoś tak :P

 

STEP:

 

image_angle = direction;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...