Luki Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Jak zrobić obracanie w lewo i w prawo.Szukałem już, ale mi nie działało poprawnie.Najlepiej, jak będzie w scripcie. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 wg. mnie to jest bardzo trudne,.. hmm moze sie tymona spytaj czy by to umial zrobic a tak na serio to popatrzw FAQ i poszukaj na forum jeszcze raz... :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bixon Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Wydaje mi się, że odpowiedź na to jest w FAQ... W opisie chodzenia... Tam też postac może się obracać.... Wystarczy przerobic troche kod... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 W przykladach od np gta to jest, trzeba kombinowac z direction. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mag_Ognia Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 w step imange_angle=direction a w strzałkach prawo direction+=3 a w lewo direction-=3 konic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Nie działa. :mellow: Mógłby ktoś mi napisać? Chciałbym to zrobić jak najszybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki Opublikowano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Odpowie ktoś? Doubleposting -> warn. Dawidsu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Jeśli chcesz żeby gracz się obrócił z prawej strony na lewą na jednym sprite to tak: if (keyboard_check(vk_left)) x-=4//jeśli sprite jest ustawiony w lewo { image_xscale=1; } if (keyboard_check(vk_right)) x+=4 { image_xscale=-1; } A jeśli obrót wokół własnej osi to tak: LEFT: direction+=5 // czy jakoś tak :P STEP: image_angle = direction; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się