Driger Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Jak zrobic ze gdy wcisne strrzalke w prawo postac ruszy sie o 32 piksele ? Jak zrobic ze gdy postac sie przemieszcza w prawo nastepuje zmiana sprita np na sprite1 , Tylko bez urzywania klawiatury , za pomoca myszki Oraz jak idzie pod ukos np prawo gora to zmiana sprita na sprite 2 np. Z gory dzieki pozdro :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Jak zrobic ze gdy postac sie przemieszcza w prawo nastepuje zmiana sprita np na sprite1 , Tylko bez urzywania klawiatury , za pomoca myszki po 1 używania* po 2 zrob to na direction np. if direction=270 (w dol) sprite_index=spr_w_dol itepe No albo na h i vspeed :P PS. Zapomnialem o image angle xD to chyba bedzie najprostsze wyjscie: image_angle=direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 po 1 używania* po 2 zrob to na direction np. if direction=270 (w dol) sprite_index=spr_w_dol itepe cos z tego wykombinowalem :P Ja niezarejestrowana wersja to i tak chyba nie moge image_angel uŻywac xD dzieki za trop xD Jeszcze mi to drugie trzeba i bedzie wypas :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Aaa myslalem ze chodzi ci o myszke, ale jak chcesz klawiszem w prawo 32 px to wpisujesz x+=32 x-=32 (lewo) no i z y y+=32 (w dol) y-=32 (w gore) :P I z tym na ukos to ja bym zrobil cos w stylu if keyboard_check(vk_right) && keyboard_check(vk_up) sprite_index=sprite_w_ukos Ale jak robisz sterowanie z keyboard check to samo ci idzie na ukos i wtedy wystarczy tylko image_angle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Aaa myslalem ze chodzi ci o myszke, ale jak chcesz klawiszem w prawo 32 px to wpisujesz x+=32 x-=32 (lewo) no i z y y+=32 (w dol) y-=32 (w gore) :P I z tym na ukos to ja bym zrobil cos w stylu if keyboard_check(vk_right) && keyboard_check(vk_up) sprite_index=sprite_w_ukos Ale jak robisz sterowanie z keyboard check to samo ci idzie na ukos i wtedy wystarczy tylko image_angle. image angel to z tego co wyczytalem to tylko obraca wokolo to jest przydatne tylko jakbym widok od gory robil a ja robie cos w stylu diablo / sacred i musze sie mordowac z dziesiatkami grafik do jednej postaci :P xd y-=32 (w gore) .. ta do prostej turowki juz mam , a teraz jakbym chcial rozbudowac to nie wiesz zeby np dam w prawo przeskakuje mi o 32 piksele , ale nie ze przeskakuje od razu tylko plynnie przechodzi mi poprostu o te 32 piksele , wiesz moze o co mi chodzi i jak to zrobic ? albo moze ktos wie ? xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Masz wlasnie w najnowszym newsie przyklad marka jak cos takiego robic tylko musialbys zmodyfikowac ;p tam ladnie plynnie przechodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się