Skocz do zawartości

Grawitacja


bigshark

Rekomendowane odpowiedzi

Mam dziwny problem. Stworzyłem object: hero czyli mój bohater. ma on grawitacje itd. Zrobiłem dla niego oddzielnie ręke żeby mógł atakować. zastosowałem nastepujący kod w stepie reki: reka.x=hero.x reka.y=hero.y . Miałem nadzieje że ręka będzie "przylepiona" do objectu hero. Jednak podczas skoku dzieje sie rzecz dziwna. ręka idzie w góre, po chwili znajduje sie na szyji hero a nastepnie na jego głowie. Wygląda to tak jakby ręka nie nadążała za objectem hero.gdy object hero spadnie na ziemie wszystko jest w porządku. Jesli chdzi o oś x (chodzenie w boki) to wszystko jest w porządku. JAK ROZWIĄZAĆ TEN PROBLEM? CZY JEST JAKIS MAŁO SKOMPLIKOWANY SPOSÓB??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

No właśnie. Game Maker sprawdza pokolei step wszystkich obiektow, wiec jesli obiekt reka jest mlodszy od obiektu hero, to GM najpierw w reka odczyta pozycje obiektu hero, a potem obiektowi hero zmieni pozycje. Dlatego tez jest wlasnie event end step. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...