bigshark Opublikowano 17 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2005 Mam dziwny problem. Stworzyłem object: hero czyli mój bohater. ma on grawitacje itd. Zrobiłem dla niego oddzielnie ręke żeby mógł atakować. zastosowałem nastepujący kod w stepie reki: reka.x=hero.x reka.y=hero.y . Miałem nadzieje że ręka będzie "przylepiona" do objectu hero. Jednak podczas skoku dzieje sie rzecz dziwna. ręka idzie w góre, po chwili znajduje sie na szyji hero a nastepnie na jego głowie. Wygląda to tak jakby ręka nie nadążała za objectem hero.gdy object hero spadnie na ziemie wszystko jest w porządku. Jesli chdzi o oś x (chodzenie w boki) to wszystko jest w porządku. JAK ROZWIĄZAĆ TEN PROBLEM? CZY JEST JAKIS MAŁO SKOMPLIKOWANY SPOSÓB?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 17 Stycznia 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2005 Tak, temat poruszany wielokrotnie. Zamienić step ręki na begin step albo end_step, już nie pamiętam. :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 17 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2005 Powinno byc End step. Dzieki Ranmaman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 17 Stycznia 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2005 No właśnie. Game Maker sprawdza pokolei step wszystkich obiektow, wiec jesli obiekt reka jest mlodszy od obiektu hero, to GM najpierw w reka odczyta pozycje obiektu hero, a potem obiektowi hero zmieni pozycje. Dlatego tez jest wlasnie event end step. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się