RcE Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Witam!!! Problem polega na tym że mój objekt nie porusza się w pełni z roomem (tylko jedna strona ,w tym przypadku lewa) ,może napisze na czym stoje- mam gre platformową i dwa objekty jeden obrócony w lewo a drugi w prowo gdy idę w prawo obraz nie przesuwa się ,a gdy w lewo obraz przesuwa się w raz z postacią . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Moze na prawo jest koniec pokoju xD? #Edit Juz wiem! (...)w lewo a drugi w prowo gdy idę w prawo obraz(...) Czemu tam jest prowo !? Jak to ma isc w prawo jak sprite jest w prowo !? #Edit Teraz na serio, przez ten zart zauwazylem, po co masz 2 obiekty? Ustawiles view tylko na 1, daj jakiegos parenta czy cos a najlepiej to zrob to na spritach a nie obiektach w < i > We wciskaniu strzalki w > daj sprite_index=sprite_right a w lewo sprite_left czy jak tam masz nazwane a np przy strzelaniu z broni sprawdzaj jaki sprite i w dobrym kierunku strzelaj ja tak zrobilem w Bouncy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RcE Opublikowano 7 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 jasne że nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RcE Opublikowano 7 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Dzięki !!! teraz cię jak chcesz wystawie na credits. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Można też bez zmiany sprite'ów. GRACZ STEP: if (keyboard_check(vk_left) ) { x -= 3; image_xscale = 1; } if (keyboard_check( vk_right ) ) { x += 3; image_xscale = -1; } I jeśli gracz ma broń to możesz tak: BROŃ STEP: if( distance_to_object(Gracz) <= 10 ) { image_xscale = Gracz.image_xscale; x = Gracz.x; y = Gracz.y; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się