Pablo-GM Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Witam moje pytania: wiecie jak zrobic pasek z ubrojeniem tak jak w tibi? Jak zrobic zeby np. zbroja miala 10 armor? To wszystko za wyczerpujace odpowiedzi bede bardzo wdzieczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Pokombinuj ze zmiennymi a na pewno ci wyjdzie. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 6 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Wiem probowalem lecz nie wychodzilo wiec prosze Was o pomoc/ :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Pokaż co próbowałeś i o co dokładnie Ci chodzi to pomogę. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 6 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 To co mi nie wychodzilo usunalem lecz chodzi mi o cos takiego ze masz np na lewej stronie namalowany prostokat i masz w srodku kwadrat i jak zabijesz potworka a z niego wypadnie zbroja wkladasz ja do kwadraciku i zwieksza ci sie wytrzymalos mniej zabieraja ci potworki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Weź rzuć przykładem bo dalej nie rozumiem o co Ci biega. <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 6 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Ale ja prosze was o przyklad <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Bo nie wiem o co Ci biega, mam Ci napisać cały silnik gry? :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 6 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 No zrob przyklad zeby szlo wlozyc przedmiot do kwadratu a po wzieciu on znika! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Masz przykład: Przykładzik Pasuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 6 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Wielkie wielkie dzieki lecz mam problem jak widzisz np massz cztery miejsca i duzo zbroi i helmow itp. Ale to ma byc ze wejdzie to tylko w srodkowe miejsce [zbroja] a w lewe tylko miecze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 No to nic innego jak zmienne.:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Pokombinuj z W create miecza global.rodzaj = miecz W step miejsca(Tam gdzie ma być miecz) if global.rodzaj = miecz { //Jakaś tam akcja } :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 7 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Ale mam jeszcze jedno pytanko do Pablo4649 otoz chce zrobic okno ktore otwiera sie za pomoca 's' a w tym oknie ikonki i np na lvl 1 mozesz kliknac na 1 ikonke [ikonki to skile] i w walce z potworami bedziesz uzywal tych ikonek zeby zabierac wiecej niz z zwyczjnej broni takie kombo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Znowu kłaniają się zmienne. :] Zrób niewidzialny obiekt, w nim ustaw, że gdy naciśnięty jest klawisz s, to wyświetla (tworzy) Twoje ikonki, a gdy klikniesz jeszcze raz to chowa. Pozdrawiam Pablo_4649! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 7 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Pablo4649 prosze o przykladzik :) Pozdrawiam PabloooGM~! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 http://www.gmclan.org/up1202_11_Przyk_ad.html Masz i nie płacz. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 @pablo: co ty mu dales? <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 co ty mu dales? dry.gif Chciał, żeby jak naciśnie s to mu się pojawiają ikonki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 7 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Ej nie chodzi mi o to ze poczatek gry masz wlaczasz 's' masz ludka po klknieciu na ikonke ludek np sie zmienia robi atak jakis inny niz zwyczjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 No to ustaw, że po kliknięciu na ikonkę zmienna jakaś tam się zmienia i w ludku sprawdzasz, że jak ma określoną wartość to ludek coś robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się